Fordulók

I. forduló

Az első forduló online zajlik, és egy szerverrel kell kommunikációt kiépíteni az általatok választott programnyelv (preferált programnyelvek: C, C++, Java és Python) segítségével.

II. forduló

A második fordulóba mindenki bejut, akinek sikerült kapcsolatot teremtenie a szerverrel. Xonix játékost kell fejleszteni a megadott szabályok alapján.

Döntő

Az Ericsson Programozó Bajnokság döntőjébe a második forduló 12 (10 diák + 2 senior csapat) legjobb csapata kerül. A döntő már nem online zajlik, hanem élőben kell bizonyítaniuk a résztvevőknek az Ericsson irodaházában. 

 

A verseny során fenntartjuk a jogot, hogy jelen szabályzatot pontosítsuk, de ilyen esetben e-mailben értesítjük a résztvevő csapatokat.

Utoljára frissítve: 2017.09.07. 15:40

Bejelentkezés

A jelenleg közel 2000 főt foglalkoztató Ericsson Magyarország tevékenysége 2 pilléren nyugszik. A hazai cég az ország egyik legnagyobb telekommunikációs és informatikai kutatással, szoftver és hardverfejlesztéssel foglalkozó vállalat az országban.

Tevékenységében példaértékű az oktatás–alapkutatás–alkalmazott kutatás–termékfejlesztés láncolata. A K+F tevékenységen felül az Ericsson Magyarország a Magyar Telekom stratégiai partnere, mobilhálózatának fő szállítója.

Az üzleti területhez tartozó régiós mérnöki szolgáltató központban magasan képzett mérnökök a világ számos országában vesznek részt távközlő rendszerek kiszolgálásában, projektek megvalósításában, különböző rendszerek integrációjában és támogatásában. Továbbá a vállalat menedzselt szolgáltatásokat nyújtó központja helyszíni és telephelyi karbantartó tevékenységet lát el hazai szolgáltatók részére.