Your chance to change the world
Regisztrálj még ma 3 fős csapatoddal

Próbáld ki minijátékunkat!

Fordulók

I. forduló

Az első fordulóban kódotokkal - az általatok választott programnyelv ( C, C++, Java vagy Python) segítségével  irányíthatjátok Pac-Man-t a labirintusban, hogy a szellemeket kicselezve felfalja az összes pontot. Ha sikerül az összeset megennie, már bent is vagytok a második körben. 

II. forduló

A második fordulóban már nem lesz könnyű dolgotok, hiszen nem csak a több pályás kihívással, valamint a tanulékonyabb és egyben furfangosabb szellemekkel kell megbirkóznotok, hanem a pontokért is harcolnotok kell majd a versenytársakkal.  

Döntő

Az Ericsson Programozó Bajnokság döntőjébe a második forduló 12 (10 diák + 2 senior csapat) legjobb csapata kerül. A döntő már nem online zajlik, hanem élőben kell bizonyítaniuk a résztvevőknek az Ericsson irodaházában. 

 

A verseny során fenntartjuk a jogot, hogy jelen szabályzatot pontosítsuk, de ilyen esetben e-mailben értesítjük a résztvevő csapatokat.

Utoljára frissítve: 2018.09.07. 15:40