Your chance to change the world
Próbáld ki minijátékunkat!

Fordulók

I. forduló

Az első fordulóban kódotokkal - az általatok választott programnyelv ( C, C++, Java vagy Python) segítségével - irányíthatjátok a routerek állapotát a szerverteremben, hogy a Ti adatcsomagjaitokat részesítse előnyben, és ezáltal az összes adatszeletet eljuttassa a célállomásra. Ha sikerül a teljes üzenetet továbbítanotok, bent is vagytok a második körben.

II. forduló

A második fordulóban azonban már nem lesz könnyű dolgotok, hiszen nem csak a Ti algoritmusotok fogja a routereket állítgatni. Itt a gyorsaság fog igazán számítani, hisz az adja a pontokat a végső rangsorhoz. 

Döntő

Az Ericsson Programozó Bajnokság döntőjébe a második forduló 12 (10 diák + 2 szenior csapat) legjobb csapata kerül. A döntő már nem online zajlik, hanem élőben kell bizonyítaniuk a résztvevőknek az Ericsson irodaházában. 

A verseny során fenntartjuk a jogot, hogy jelen szabályzatot pontosítsuk, de ilyen esetben e-mailben értesítjük a résztvevő csapatokat.

Utoljára frissítve: 2019.09.06. 10:33