Your chance to change the world

2016 - élménybeszámoló

Úti beszámoló – plüssmedvék

Hajókáztunk Stockholm szigetei között; megnéztük a városházát, ahol a Nobel-díj átadó-ünnepségét rendezik; voltunk a Vasa Múzeumban, ahol egy 1600-as években elsüllyedt hajó van teljes egészében kiállítva; sétáltunk a Skansenben illetve a régi belvárosban, a Gamla Stanban, ahol többek között a királyi palota (a Stockholmi palota) található.

A hétvége csúcspontja persze az Ericsson Studio látogatás volt, ahol elég menő dolgokat láttunk: az érző és tweetelni képes fát; az élő, sőt "jövőbelátó" közlekedési adatokat; a gigabites adatátvitelre képes telefonokat, no meg persze a múlt ereklyéit, pl. az első mobiltelefont.

Külön megtiszteltetés volt, hogy nekünk is kiemelt figyelemben volt részünk, akárcsak pl. az előttünk vendégként fogadott iraki kormánytisztviselőnek.

És szerencsére az időjárás is kellemes volt, végig 20 fok körüli hőmérsékletben, a szombat reggeli kis esőt leszámítva végig napsütésben volt részünk."